ФЕСТИВАЛЕН КАЛЕНДАР
КЛУБ "СФФ ЗА УЧАЩИ"
КЛУБ "СФФ за ПЕНСИОНЕРИ"
Jameson Short Film Award
Акредитиран от

НАТЮРМОРТ / STILL LIFE

Великобритания-Италия, 2013, 87 мин
цветен
alt
alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt

Оценете филма: Гласувай

Текущ рейтинг на филма: 9.71



Режисьор - Уберто Пазолини
Сценарий - Уберто Пазолини
Оператор - Стефано Фаливене
Музика - Рейчъл Портман
В ролите - Еди Марсън, Джоан Фрогат, Карън Друри, Андрю Бъкан, Киърън Макинтайър, Нийл Д’Соуза, Пол Андерсън, Тим Потър
Продуценти - Уберто Пазолини, Кристофър Саймън, Феликс Восен

Продукция - Redwave Films, Embargo Films
Световен разпространител - Beta Cinema

Награди и номинации

Рейкявик’13 – „Златна кайра” за най-добър филм, Наградата на ФИПРЕССИ Венеция’13 – Награда „Пасинети” за най-добър филм, Награда на международната мрежа от арт-кина (C.I.C.A.E), Награда в програма „Хоризонти” за най-добър режисьор. Цюрих’13 – Номинация „Златно око” за най-добър международен филм


Джон Мей (Еди Марзан) е държавен служител, отговорен за погребенията на тези, чиито роднини не могат да бъдат открити. Опитвайки се да осигури достойно погребение на покойниците, той пише нежни прощални слова и внимателно избира музиката за ритуала. Това, което никога не успява да направи, е да намери някого, който да присъства – единствен Джон изпраща „клиентите си” от този свят. Но началниците не оценяват усилията му и мъжът губи работата си, която ще премине към „по-ефикасна” служба. Когато непознат съсед умира сам и без приятели, Джон поема последния си случай и въпреки всички откази и провали, потегля на пътешествие из страната, издирвайки разпиляното семейство и забравените приятели на Били Стоук. В желанието си Били да не получи поредното самотно, тъжно погребение, този резервиран и затворен човек потегля и на духовно пътешествие. Животът на Били се оказва пълен с вълнения и любов, но и с много гняв и болка, най-вече заради изоставената му дъщеря, с която Джон се свързва. Докато разкрива миналото на Били, Джон Мей неусетно отваря очи за безкрайните възможности в живота.

„Чувствителен, премерен и трогателен филм благодарение на изпълнението на Еди Марзан, невероятен актьор в ролята на човек с изключително много човечност.”

Камило де Марко, CINEUROPA


Уберто Пазолини

Бивш инвестиционен банкер, Уберто Пазолини започва кариерата си в киноиндустрията в отделите за международен маркетинг и разпространение в „20th Century Fox”, преди да стане част от „Enigma Films” на Дейвид Пътнам в началото на 80-те години на миналия век. Първоначално търси места за снимките на продукции като The Killing Fields, The Frog Prince и Мисията, а впоследствие се премества в „Columbia Pictures”, където отговаря за Things Change (1988) на Дейвид Мамет и Time of the Gypsies на Емир Кустурица (1988).
Пазолини основава компанията „Redwave Films (UK) Ltd.” и помага в продукцията на Palookaville (1995) – режисьорският дебют на Алън Тейлър. Palookaville не е особено успешен при ограниченото си разпространение през 1996, но следващата година Време за мъже (1997) става най-успешният британски филм.
Режисьорският дебют на Пазолини е през 2008 с комедията Machan, която печели две награди на 65-ия МФФ във Венеция.

ФИЛМОГРАФИЯ

2008 Machan
2013 Натюрморт (Still Life) 

Програма


15.03.2014

Люмиер - 20.30часа;

24.03.2014

Euro Cinema - 19.30часа;

Добави коментар в Facebook


НОВИНИ
СФФУ@25.01.16, 00:01: "Рапсодия в бяло" - филм за театъра или театър за филма?
СФФУ@20.01.16, 11:01: Лицата на София Филм Фест за учащи - Бранимир Миладинов
СФФУ@14.01.16, 14:01: Най-доброто от българското и европейско кино само за учащи
Дом на киното@04.01.16, 00:01: Sofia MENAR стартира на 14-ти януари в Дома на киното
СФФУ@20.12.15, 16:12: Лицата на София Филм Фест за учащи - Амина Бадер
Дом на киното@07.12.15, 00:12: Филмови дни ЛУКС 2015 в Дома на киното
СФФУ@08.11.15, 17:11: 9 ноември - Международен ден за борба с расизма, фашизма, антисемитизма и ксенофобията
СФФУ@02.11.15, 17:11: „Урок“ за всички
СФФУ@01.11.15, 13:11: Били ли сте в Дивия запад?
Дом на киното@27.10.15, 17:10: Ивайло Христов представя БЪЛГАРСКИТЕ ФИЛМИ СЛЕД 2002 г.

 
 
   
   
Отказване от отговорност: Цялата отговорност е на авторите и Европейската аудио-визуална и изпълнителна агенция и Комисията на европейските общности не носят отговорност за каквато и да е употреба на включената в това издание информация.